boost

| Kategori: Allmänt | Kommentarer: 0

Måste bara berätta om en liten händelse från jobbet igår. Jag kommer fram till kassalinjen och ska ta emot en gäst då han bara kollar på mig och säger: "Du är en Österberg va?".  Jag blev lite nervös men svarade självklart ja. Han sa då att han jobbade med min syster och faster. 
 
Efter det frågade han om jag gymmade på Gästrikegym vilket jag gör men svarade också med att mina systrar gör det. Då han säger: "Näe, det måste vara du för det är en rödhårig tjej som går förbi där jämt med magrutor och ser ut som värsta atleten." Jag blev riktigt generad men säger: "Nu tar du i". Då jag får till svar: "Du ser ut som en friidrottare, riktigt bra kropp så ta åt dig". 
 
Jag upplever inte mig själv som så tränad, alla har sin egen syn på det men det var fruktansvärt roligt att höra. Det är även ett tecken på att jag utvecklas och blir bättre tränad. Jag behöver inte stå på en våg för att förstå eller tro att jag har blivit mindre eller starkare. 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: