trodde att jag var avdankad

| Kategori: Allmänt | Kommentarer: 0

Dagen fick åtminstone en bra vändning tillslut (försöker hålla mina privata problem ifrån bloggen) så därför kanske ni inte förstår varför jag haft en extremt dålig dag. Vi låter det vara så också. Det här smset fick mig att le, jag älskar innebandy över hela mitt hjärta och när de frågar om jag vill spela känner jag glädje. Dock så vet jag inte hur jag ska göra, under en 3veckors tid nu har jag velat angående flytten, vissa dagar har jag velat dra och andra inte. Inatt var det min enda önskan att bara dra men jag vill ändå stanna här ett tag till. I värsta fall får jag lira nere i Halmstad men vi får se hur jag gör men flytta ner kommer jag göra för eller senare. Sedan om det blir om 1-2 månader eller om 6månader så visar det sig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: