svacka

| Kategori: Allmänt | Kommentarer: 1

Det är ingen hit att starta en träningsblogg när man först blir förkyld i drygt en och en halv vecka och sedan får träningssvacka på de. Som om inte det vore nog så har jag börjat tycka att styrka har blivit roligare än löpning, hur är det ens möjligt? Mina 6km idag kändes som 10km i konstant motvind. 
 
Jag brukar köra på fast jag är i en svacka, då tar jag hjälp av folk som jag tränar med att de ska dra med mig till gymmet eller att de skriker åt mig när jag tränar. Min lillasyster är rätt bra på det, men nu vill jag knappt gå till gymmet. Förut var det liksom så att jag längtade till nästa dag för att få träna, nu är det mer så att jag inte vill att dagen ska ta slut så det bli ännu en dag utan träning. 
 
 

Nora

challenge accepted ;)


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: