ärlighet varar längst

| Kategori: Allmänt | Kommentarer: 0

Vilken jävla skitdag! Idag är en sån där dag då jag bara vill vara i någons famn, bli omhållen och bara gråta. Jag är fortfarande sjuk och vilket resulterade till en pissträning från min sida. Tror nog jag drog ner hela laget och därför gjorde jag tränaren besviken. Jag är så självkritisk så det är jobbigt och att göra andra besviken får mig ledsen.

Sedan blir jag bara påmind hela tiden av saker som får mig till att känna att jag är världens minsta människa. När jag verkligen ger allt jag kan förväntar jag mig åtminstone att få ett tack tillbaka eller bli behandlad bra men under all kritik, det har jag inte och det är inte förrän nu jag har insett det. Då skadan redan är sked liksom. Förlåt för min ärlighet men ibland vill man bara att känslor inte ska existera. 

Vill bara bli frisk och göra en grym match på söndag. Snälla!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: