20 frågor - relaterat till träning

| Kategori: Allmänt | Kommentarer: 0

1. Vad tränar du helst? Det ska nog vara kondition, det är jobbigare på ett annat vis än styrka. 
2. Vilken träning tycker du är roligast/tråkigast/jobbigast? Individuellträning så är ben/rumpa jobbigast och tråkigast, roligast är nog kondition och träna armar. Annars är sex en bra träningsform.
3. Hur ofta tränar du? Jag försöker hinna med något litet varje dag, allt från en promenad om dagen till 2-3pass. Beror alldeles på min energinivå och tidspress.
4. Ditt PB på milen? Nu var det år och dar sedan jag verkligen klockade och pressade mig själv på milen men i mina yngre dagar hade jag 44.32min. Är nog inte där idag.
5. Tränar du helst på morgonen eller kvällen? Kvällarna for win! 
6. Jobbigaste/roligaste muskelgruppen att träna? Ben och rumpa killin' me! 
7. Styrka eller kondition? Kondition!
8. Roligaste lagsport att utöva? Innebandy över hela mitt hjärta.
9. Roligaste/mest intressanta/tråkigaste sport att kolla på? Roligast att kolla på är nog hockey och tråkigaste är nog damfotboll. Ja, jag vet jag går emot mig själv. 
10. Äter du något kosttillskott eller proteinpulver? Mitt enda kosttillskott ska väl vara godis då. skämt-å-sido. Men nej det gör jag inte.
11. Är du mån om vad du äter? Nej! Jag äter de jag vill. Jag kan tex dricka 2-3l cola zero om dagen. Japp, ni läste rätt.
12. Vad lyssnar du på för musik när du tränar? Allt med överdriven bass.
13. Dold träningstalang? Ska väl vara att jag kan åka skridskor utan att ha utövat någon sport där det ingår (älskar att åka det förövrigt).
14. Sporter du har utövat? Ridning, fotboll, gymnastik och innebandy. Tror inte det är något mer.
15. Lagsport eller individuellt? Lagsport helt klart! Älskar att tagga igång lagkamrater och verkligen sammarbeta som ett lag.
16. Några meriter? Matchens lirare? haha närå, men räknas distriktslag, lite dmguld, seriesegrar och cup priser så ska det väl vara det. Så inget individuellt än så länge. 
17. Finns det någon sport/träning du velat börja med? Haha oja! När jag var liten ville jag börja på balett, annars har jag velat börja med dans, cheerleading och hockey.
18. Någon träning som sätter skräck? Fys är min favorit men något jag måste tvinga mig till varje gång är intervaller. Jag upplever mig själv som seg, sedan är det förjävligt jobbigt.
19. Träningsdröm? Givetvis bli snusikgt bra på innebandy, de räcker där annars ska det väl vara att ta sig i kragen till att tävla några lopp i löpning. 
20. Vad är träning för dig? Vi säger såhär, träning får mig att må bra och bli lycklig. Så det är ett givet val för mig att få en lyckligare tillvaro. Man upptäcker så mycket om sig själv som man annars aldrig trodde att man skulle klara av. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: