det svider

| Kategori: Allmänt | Kommentarer: 0

Jag har sådan sorg inom mig så det är galet, känner mig som en svikare. Vi har match borta mot Borlänge imorgon (idag) och jag sa ifrån att vara med på den. Jag har gjort för många idiotoffringar. Min kropp säger ifrån total, viljan att spela har jag men det går inte. Jag har inte ens återställt mig efter min 40h dyngning pga jobb och match.

Att precis ha slutat och sedan ha samling om 5h, spela match och sedan precis komma hem till nattjobb igen funkar inte. Det värsta är att jag överväger nu att sms tränaren och säga att jag ska med fast jag VET att jag inte kommer klara av det. Min kropp, eller snarare mitt huvud säger ifrån. Haft kronisk huvudvärk sedan förrförra helgen pga mina idiotoffringar. När det bästa man vet drar i en men hälsan sviker är det fan inte roligt.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: