skillnader

| Kategori: Allmänt | Kommentarer: 0

Jag älskar we heart it och instagram för där kan man få så mycket motivation och inspiration. Ta en titt på dessa två bilder, för det är detta jag försöker förklara för er med denna blogg. För mycket träning kan försämra dig och en tightare kropp kan göra så att du väger mer.




Bild 1. Det sägs att 70% av din träning ger dig resultat från köket vilket är rätt sant. Jag vet att jag har sagt att man ska unna sig och det är självklart, det står jag fast vid! Dock kanske man inte ska unna sig precis det man vill varje dag. Men det jag skulle förklara för er på bild ett är att träna 7ggr i veckan eller mer bryter bara ner din kropp och muskler. För det är när du vilar som du får musklerna och resultat. Träningspass längre än 2h är IDIOTISKT! Finns tusan ingen som lyckas hålla ett bra pass och tempo i 2h. Kortare pass lika med bättre intensitet och pump. Jag är nog max på gymmet 70min om jag både kör kondition och styrka. Ha vilodagar och kortare pass så ska du se att du får snabbare och större resultat.

Bild 2. Har sagt det sååå många gånger förr och kommer säga det nu igen. En tightare kropp kan väga mer! Så går du upp i vikt men känner eller ser att du blivit mindre bli inte rädd då. Muskler väger mycket mer än fett men tar hälften sån stor plats. Vem väger inte hellre några kilon "extra" än att se ut som bild ett i bild två. Bara för att du väger mindre än någon annan betyder det inte att du är bättre tränad eller har en snyggare kropp. Så ge tusan i att räkna kilon, räkna cm! Kan lova att tjejen på bild två har tillexempel smalare midja på bild två än bild ett.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: