ta ingen skit

| Kategori: Allmänt | Kommentarer: 1

Igår fick jag uppleva något jag än idag inte kan förstå, fick en hyfsad sågning. Jag är väldigt bra på att ta konstruktivkritik och vanlig kritik i all ordning, men när man vet att man är riktigt bra på något och man får skit kastad på sig är det inte så roligt. Jag tar inte åt mig för jag vet att det är helt fel (detta är tycke från en person) men man blir ju inte sådär superduper pepp på att fortsätta med det man vet att man gör riktigt bra och att man väl sliter. 

Det kommer i min natur att vara en stämningshöjare, peppa, berömma och ta ansvar men när någon trycker ner mig på dessa punkter så blir jag påriktigt irriterad. Hade det inte varit för vissa saker så hade jag stått upp där och då, men det hade bara kunnat förvärra allt. Jag sväljer det med hull och hår och kör på, för jag vet att jag är jävligt bra på det jag gör! 




Ida

Inte för att jag vet vad det handlar om.. men du har alltid varit en ledare! En himla duktig dessutom! Så ja, ta ingen skit!


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: