förbättring

| Kategori: Allmänt | Kommentarer: 0

Som ni nog har märkt så har jag varit väldigt inaktiv när det gäller gym, finns en del anledningar. Började först och främst med att gymkortet gick ut sedan gick det över till min hälsa. Utan att jag vet vad så har jag börjat få huvudvärk dagligen, yrsel, mindre ork och rubbat balanssinne. Jag äter, sover som vanligt och rör på mig iform av innebandy så jag vet inte vad som orsakar det. Det har dock varit bra denna vecka men det kommer och går. 

Nästa vecka har jag gymkort igen, på Gästrikegym i Sandviken där jag har gymmat sedan de öppnade och ett i Gävle. Precis runt hörnet där Alex bor så det kommer bli fruktansvärt skönt! Det kommer bli stor skillnad på inlägg och variation. 


Gammal bild, saknar att få springa ute på torra vägar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: