helgernas helg

| Kategori: Allmänt | Kommentarer: 0

Alltså denna helg trodde jag skulle bli min död! 40h utan sömn är inget jag gör om. Det började med att jag jobbade natt i fredags,slutade 05.30 och kl 07.00 var det samling på Jernvallen för bortamatch. kl 11 var det match som gällde, som vi tyvärr förlorade. 
 
När vi skulle åka därifrån gick våran buss sönder, så vi fick sitta på en restaurang i drygt 3h innan vi fick en ny buss. Säger bara, kanske var den lyxigaste bussen jag har åkt. Så det var fruktansvärt skönt, kom dock direkt hem till jobbet så det var bara att kliva på ett till nattpass. Var hemma 05 då jag äntligen fick sova! Det varade dock inte länge för jag skulle upp till jobbet igen.
 
Idag mår jag inte bra i huvudet för fem öre och jag ska snart iväg och spela match. Hemma mot Falun. Uppdaterar mer efter det. Puss!
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: