Se över domarkåren tack

| Kategori: Allmänt | Kommentarer: 0

Skulle blogga igår men jag kan inte beskriva med ord hur jävla förbannad jag var igår på domare och mig själv. Varenda uppsalamöte vi har haft borta så har vi haft samma domare, åtminstone en av killarna. 

Redan från första matchen vi hade dom visade dom hur klappkassa dom var. Kan med handen på hjärtat säga att dom har förstört varenda match för oss och är små spydiga mot mina lagkamrater men tror att dom är roliga. Skulle vi köra med samma mynt hade vi antingen fått en 2a eller blivit avstängda. 

De har dömt bort solklara mål, straffar, utvisningar och ja frislag medan vi fick ALLT emot oss. Igår var faktiskt droppen, vi i laget satt seriöst och skratta för att dom var så dåliga och orättvisa. Inser dom inte hur dåliga dom är? Jag har varit domare men jag gjorde åtminstone alla en tjänst och sluta döma för jag insåg att jag var klappkass. 

Kan säga att vi förlorade men siffrorna talar inte för matchen och jag var så dålig att jag bänkade mig själv. Det har aldrig hänt, någonsin! Visserligen för att jag fortfarande inte är riktigt frisk men sådär dålig var jag inte ens när jag började med innebandy. 

Hade jag skrivit inlägget igår kväll så hade det bara varit så mycket hat. Jag är ingen långsint person men hela bussresan hem tjurade jag. Sa inte ett ord i stort sett. Nu har jag feber igen och är arg för det. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: