I'm in heaven

| Kategori: Allmänt | Kommentarer: 0

 
Tror att jag hamnade i himlen när jag kom hem till mina föräldrar. Finns alltså 46L CZ här hemma! (räknar med flaskorna i kylen också så ni inte tror att jag är helt klappkass på matte). Nu mår man.
 
Jag har alltså ett oerört beroende av CZ, min last skulle man kunna säga men så länge jag inte mår dåligt av det (eller de ruinerar mig) så tänker jag dricka det. Jag dricker mer CZ än vad jag dricker vatten, japp... Ni läste rätt. Dock bör jag lära mig dricka mer vatten, vissa dagar dricker jag det inte ens.
 
Så nu i vissas ögon är jag extremt osund och förstör min träning men till er vill jag bara säga, nej det är jag inte och nej det gör jag inte. Alla har sin syn på träning och kost, så länge de inte försämrar mina resultat eller jag mår dåligt av de tänker jag dricka det (kom ihåg att träning och kost är väldigt individuellt). 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: