SAIK Dam innebandy

| Kategori: Allmänt | Kommentarer: 0

Trots min feber och snuva gick jag ner till träningen för att träffa tjejerna. Att träna fanns inte på världskartan, dock kunna jag inte låta bli att träna lite skott. Efter träningen hade jag ett serioustalk med tränaren om laget, min insats som spelare och kapten. 

Att få så mycket fina lovord och förtroende får mig blödig, jag älskar innebandy så pass mycket att efter tisdagsträningen längtar jag till torsdagsträningen och har vi inte match så längtar jag till nästa träning. Ingen ska få ta denna lycka ifrån mig! 

Nu får det bli torsdag och jag hoppas och ber att jag är frisk så jag får träna. Har seriepremiär hemma mot Gottsunda i helgen, så jag MÅSTE bli frisk.

Lite såhär känner jag för att vara sjuk och inte få träna.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: