who am i?

| Kategori: Allmänt | Kommentarer: 1

Känner mig smått skyldig till att förklara vem jag är, i inlägget tidgare så presenterade jag bloggen och syftet med den. 
 
 
Jag heter Linnéa Österberg, är 22år (född 1991) och bor i Sandviken. Har 10st syskon så jag har varit en fighter från födseln kan man säga. Är en inbiten Sandvikenbo men om 6 till 8 veckor bor jag i Halmstad. Flyttar dit för att prova på något nytt, utvecklas som människa... och nej jag har inga planer på att flytta hem. Jag har fått tagit en del jobbiga och svåra beslut i samband med flytten men jag vet att allt kommer löna sig i längden.
 
Jag älskar att träna, det tror jag att ingen av er har missat. Egentligen är jag mer utav en lagspelare än en ensamvarg.. min passion är att peppa och tagga igång lagkamrater. Så innebandy och fotboll står mig varmt om hjärtat, framför allt innebandy. Tänker på det varje dag och vill börja spela igen men det är ingen idé förrän jag har flyttat. Annars är jag väldigt sport intresserad generellt, hockey är en annan passion men har dock aldrig utövat de själv.
 
Annars är jag nog världens tönt med glimten i ögat, jag skrattar och bjuder hellre på mig själv än att ha en pinne i röven så som det kallas. Dock kan jag vara fruktansvärt blyg men det beror alldeles på situation, något annat? Det ska väl vara att jag är singel men dejtar gymmet. Något annat som ni vill veta? Just ask :) 
 
 
 

K

Tar du något proteinpulver eller andra tillskott?


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: