välkomna!

| Kategori: Allmänt | Kommentarer: 1

Hej allesammans! :)
 
Nu är jag back in business igen, med en ny blogg och ett nytt koncept. I den förra bloggen tog träningen över och då fick jag den briljanta idén att starta en blogg med fokus på träning och hälsa. Syftet med denna blogg är min träning och min hälsa, så är du intresserad av vikt och diethets är det bara att klicka ner sidan (du kan bli smalare fast du går upp i vikt, så låt dig inte stirra blint på några siffror). Jag kommer självklart att ge tips, idéer och hoppas att jag inspirerar er till att lyfta den där hanteln, ta de där extra löparsteget eller att inte vara rädd för mat. Tro mig när jag säger det att jag kan allt om det, jag har 5år på nacken gällande det (värsta tiden i mitt liv). Mat är livet!
 
Bloggen handlar om mig så därför kommer allt att tas upp, allt för att varna och inspirera. Ni kanske inte kommer tycka att jag är lika tränad som de flesta, ni kanske har rätt, ni kanske har fel. Det är de som är syftet med denna blogg och namnet everyday body. Det gäller att ha en sund kropp och livsstil året runt och inte hetsa några gånger per år, idiotiskt om ni frågar mig! 
 
Träning är en lång process, de tar tid så låt de ta den tid de tar. Resultat kommer och samtidigt så har du ändå levt, jag kan säga redan nu och att jag äter mer eller mindre något onyttigt varje dag och dricker cola zero VARJE DAG! I mångas ögon är jag osund men för mig är det osunt att utesluta något. Jag ska bevisa er att det går att bli fit ändå (nu finns det faktiskt gränser, kom ihåg det). 
 
Min kost och träning funkar för mig men kanske inte för dig, man ska hitta en träningsform man blir glad av och ÄTA för då kommer du lyckas. Du ska aldrig pina dig genom något för då kommer du aldrig att lyckas, du kommer tappa motivationen. Min träning kanske är någons warmup eller hardest workout men det är de som är de fina med träning, man utvecklas och det är precis de jag kommer göra med hjälp av denna blogg. Enjoy!
 
jag och min lillasyster
 
 
 
 

Anonym

Äntligen!


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: