VOSS

| Kategori: Allmänt | Kommentarer: 2

Det här är helt ärligt! Finns det ingen som bor i Norge som vill göra mig en björntjänst? Det är så att jag vill ha en "vattenflaska" som i stort sett bara finns i Norge. Jag har sökt på internet och då kan man bara köpa ett kolli. Jag vill inte direkt ha 12-24flaskor och sedan betala frakt på det. Vattnet vill jag inte ha, endast flaskorna. Jag vill ha 2-3st i glas och inte PET. Det är vanligt mineralvatten som köps i butik men designen är så jävla snygg! Om man nu får svära. 

Har fått inspirationen från we heart it och jag vill så gärna ha en, två flaskor. 





Agnes

Kolla på kanske eBay :)


 
Maria

Hej!
Jag är ute efter VOSS flaskor :) så jag undrar har du fått tag i några och var ?
mvh Maria


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: